x

Kargo ve Teslimat Konusunda Sıkça Sorulan Sorular

  • Alışverişim hangi kargo şirketi ile gönderilir?

    Olegcassni.com.tr’den yapılan alışverişlerin gönderim işlemleri UPS Kargo tarafından sağlanmaktadır. Ancak hava koşulları ve kargo ulaşımı ile ilgili yaşanabilecek aksi durumlar sebebiyle farklı kargo firmaları ile de gönderim yapılabilmektedir.

    www.ups.com.tr

  • Kargo firması bana ulaşamazsa ne olur?

    Kargo firması size verdiğiniz adresten ulaşamazsa, adresinize, üzerinde irtibata geçebileceğiniz telefon, adres bilgileri bulunan bir "Haber Kağıdı" bırakacaktır. Bu numaraları arayarak paketinizle ilgili bilgi alabilirsiniz.

  • Kargodan ürünü teslim alırken ne yapmalıyım?

    Ürününüzü teslim alırken kontrol etmenizi ve üründe fark edebileceğiniz bir hasar olup olmadığını kargo görevlisi yanında tespit etmenizi özellikle öneririz. Eğer bu aşamada bir tespitte bulunursanız kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” hazırlatmanızı ve ürünü teslim almadan aynı kargo ile geri göndermenizi rica ederiz.

    Kargo tarafından olegcassini.com.tr'ye, ürünün hasarlı olduğuna ilişkin bilgilendirme yapıldığında; ürünün iade işlemleri başlatılacak ve “ürün bedel iadesi” gerçekleştirilecektir.

  • Satın aldığım ürünü teslim alırken kargo ücreti ödeyecek miyim?

    olegcassini.com.tr’den yapacağınız alışverişlerde, Türkiye içindeki tüm adresler için 10 TL kargo bedeli alınmaktadır.

  • Siparişimdeki ürünler eksik geldi, ne yapmalıyım?

    Öncelikle size ulaşan faturadaki ürünler ile paket içindeki ürünleri kontrol ediniz. Siparişinizde “kısmi teslimat” (aynı siparişteki ürünlerin ayrı ayrı paketlenerek gönderimi) işlemi de yapılmış olabilir. "Üyelik/Siparişlerim" sayfasından siparişlerinizin kargoya verilme tarihlerini ve ürün durumunu kontrol edebilirsiniz.

    Kontrolleriniz sonrasında size eksik bir ürün ulaştı ise lütfen help@olegcassini.com.tr e-posta adresimize mail atarak ya da Bize Ulaşın sayfamızdan mesaz yazarak bize talebinizi iletebilirsiniz. Gerekli incelemeler tarafımızdan hızlıca yapılarak eksik ürün tarafınıza gönderilecektir.

  • Teslimat sırasında ürünüm hasarlı çıktı, ne yapmalıyım?

    Kargo size teslim edildiğinde kolide ezilme, deformasyon, ıslaklık ya da ürüne zarar verebilecek bir durum söz konusu ise, bunun için ‘Kargo Hasar Tespit Tutanağı’ düzenlenmesi gerekmektedir. Aksi takdirde ürününüz için yapacağınız ‘hasar bildirimi’ kabul edilmeyecektir.

    Tutanak tutulan ürünler kargo firması tarafından olegcassini.com.tr’ ye ulaştırılacak ve tarafımızdan ürünlerin değişimi yapılacaktır.

  • Teslimat süresi ne kadar?

    olegcassini.com.tr’de satılan ürünler 7 iş günü içinde kargoya teslim edilmektedir. Tedarikçi firmalara ait ürünlerin teslimat süresi ürün ve tedarikçi firmaların süreçlerine göre farklılık göstermektedir. Ürüne özel tedarik süreçleri ürün içeriklerinde belirtilmektedir. 

    Kargoya teslim edilen İstanbul içi gönderilerin 1 iş günü, İstanbul dışı gönderilerin ise 1 ile 3 iş günü arası tahmini varış süresi öngörülmektedir. Kargo firması, siparişinizi –iş günleri– 09.00-18.00 saatleri arasında belirttiğiniz adrese teslim edecektir.

  • Türkiye'nin her yerine teslimat yapıyor musunuz?

    Olegcassini.com.tr'den satın almış olduğunuz ürünler Türkiye'nin her yerine teslim edilir.

  • Ürün Teslimat Koşulları nedir?

    olegcassini.com.tr üzerinden satılan ürünler mağaza stokları ile sınırlıdır. Müşteri siparişinin ardından ürünün mağazalardaki stoğu kontrol edilir, stoğu tükendiği için temin edilemeyen ürünlerle ilgili olarak müşteriye bilgi verilerek ödemesi iade edilir.

E-bülten aboneliği
Kampanya ve fırsatlardan ilk senin haberin olsun...
© 2019 olegcassini.com.tr Tüm Hakları Saklıdır, Kopyalanamaz.
T-Soft® e-ticaret sistemleriyle hazırlanmıştır.