x
Değişim ve İade Koşulları

Siparişimi iptal edebilir miyim?

Siparişiniz kargoya teslim edilmemişse, sipariş iptali veya ürün değişimi için www.olegcassini.com.tr sitemizde "Üyelik / Siparişlerim" sayfası üzerinden ilgili siparişin iptal butonuna tıklayarak talep oluşturabilir ya da help@olegcassini.com.tr e-posta hesabımıza talebinizi iletebilirsiniz.

Sipariş iptal talebiniz onaylandıktan sonra, siparişinizin ödemesi kredi kartınızdan alındı ise yine aynı kredi kartınıza iade edilecektir. Geri ödemeler banka iç süreçlerine bağlı olarak farklılık göstermekte ve gecikmeler yaşanabilmektedir. Bu durumları bankanız üzerinden takip etmenizi rica ederiz. Ayrıca taksitli ödemelerin iadesi banka süreçleri gereği taksitli olarak yapılmaktadır.

Ürünümü iade etmek/değiştirmek istiyorum, İade/Değişim Şartları nedir?

Satın aldığınız ürünü iade/değişim talebinizi, kargodan teslim aldığınız günden itibaren 7 iş günü içinde www.olegcassini.com.tr sitemizden "Üyelik / Hesabım / Ürün İade İsteği" sayfasından başvuruda bulunarak veya help@olegcassini.com.tr e-posta hesabımıza e-posta göndererek iletebilirsiniz. Ürün iadelerinizde UPS Kargo ile W434W0 firma kodunu ileterek herhangi bir “kargo bedeli” ödemeden geri gönderebilirsiniz..

www.olegcassini.com.tr sitemiz üzerinden ürün iade/değişim talebi oluşturmak için "Üyelik/ Ürün İade İsteği" sayfasına gidin, sol üstte yer alan “Yeni iade isteği ekle” linkine tıklayın.  İşlem yapılmasını istediğiniz siparişinizi listeden seçtikten sonra iade / değişim yapılmayacak ürünleri x işaretine tıklayarak listeden çıkarın ve “paket” / “istek tipi” / “iade nedeni” listelerinden ilgili maddeleri seçin. Sayfanın sağ alt tarafından bulunan “İsteği gönder” butonuna tıklayarak iade/değişim talebinizi tamamlayabilirsiniz.

İade edeceğiniz ürüne ait, hediye olarak verilen promosyon, kampanyalı ürünlerin de aynı anda iade edilmesi gerekmektedir.

İade/Değişim Koşulları :

 

  • İadeler mutlak surette orijinal kutu/ambalajı ve faturası ile birlikte yapılmalıdır.
  • Bütün standart aksesuarları hasarsız ve tam olarak orijinal paketleri ile birlikte gönderilmelidir.
  • Hediye verilen promosyonlu, kampanyalı ürünler de orijinal paketleri ile birlikte gönderilmelidir.
  • Tüketicinin özel istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan, niteliği itibariyle geri gönderilmeye elverişli olmayan, çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünler iade edilemez.
  • Her türlü Kozmetik Ürünler, ve Kişisel Bakım Ürünleri, Her türlü yazılım, Her türlü işlemci(CPU) Program, DVD, VCD, CD ve Kasetlerin, Bilgisayar ve Kırtasiye sarf malzemelerin (toner, kartuş, şerit vb.) ancak ambalajları açılmamış olması şartı ile iadesi kabul edilir.
  • Hijyenik ürünler (iç çamaşırı gibi), süpermarket ürünleri (gıda ürünleri gibi), gazete, dergi gibi süreli yayınlar iade edilemez.
  • Fiyatı borsa veya teşkilatlanmış diğer piyasalarda belirlenen ürünler (altın grubu) iade edilemez.

 

Yukarıda belirtilen iade şartlarına dikkat ederek UPS kargo ile W434W0 firma kodunu belirterek ürününüzü iade/değişim için merkez depomuza Oleg Cassini / Nurettin Paşa Cad. No: 3 Güney Apt. Bahçelievler İstanbul adresine ilk değişim işleminizi ve iadelerinizi ücretsiz geri gönderebilirsiniz. 

UPS Kargo dışında diğer kargo şirketlerinden yapılan iadelerde ücret göndericiye aittir.

Üreticiden teslim edilen ürünümü iade etmek istiyorum, ne yapmalıyım?

Sitemizden aldığınız bazı ürünler doğrudan üretici firma tarafından size teslim edilmektedir. Bu ürünler size “fatura” ile gönderilir. Bu ürünlerin iadesinde "Ürünümü iade etmek istiyorum, İade Şartları nedir, hangi ürünleri iade edebilirim?" başlığı altında yer alan adımları takip edebilirsiniz.

Ürününüzün teslimatı üretici firmaya tarafımızdan yapıldıktan sonra ilgili firma tarafından verilecek bilgi doğrultusunda bedel iadesi işlemleri başlatılacaktır.

Ödeme işlemleri için, "İadesi onaylanan ürünlerimin iadesi banka hesabıma/kredi kartıma ne zaman ulaşacak?" sorusunun cevabına bakabilirsiniz.

Tüzel kişi iadeleri:

olegcassini.com.tr'den siparişinizi tüzel kişi olarak verdiyseniz ve firma adına fatura kestirdiyseniz, iade talepleriniz için “iade faturası” kesmeniz gerekmektedir. İade faturası, alışveriş faturasının adına kesildiği kurum tarafından, alışverişe dair kargo bedeli dahil edilmeden kesilir ve Oleg Cassini'ye iletilir. İade faturası kesilmeyen ve Oleg Cassini'ye ulaştırılmayan iade talepleri gerçekleştirilemeyecektir.

Tüzel kişi olarak olegcassini.com.tr'den satın almış olduğunuz ürünlerin değişim veya iade süreçleri bireysel müşterilerle aynıdır.

İadesi onaylanan ürünlerimin iadesi banka hesabıma/kredi kartıma ne zaman ulaşacak?

İade talebiniz onaylandığında, iade bedeliniz otomatik olarak;

  • Alışverişin ödemesi kredi kartı ile yapıldıysa kredi kartınıza
  • Alışverişin ödemesi havale/EFT yoluyla yapıldıysa banka hesabınıza yansıtılacaktır.

 

Her iki işlemde de iade bedelinin kredi kartınıza/hesabınıza ulaşması ilgili bankanın iç süreçlerine bağlı olarak farklılık göstermekte ve gecikmeler yaşanabilmektedir. Bu durumları bankanız üzerinden takip etmenizi rica ederiz. Ayrıca taksitli ödemelerin iadesi banka süreçleri gereği taksitli olarak yapılmaktadır.

Yaptığım alışverişin iadesini, ürünü satın alırken kullandığımdan farklı bir banka hesabına/kredi kartına alabilir miyim?

Olegcassini.com.tr'den yapmış olduğunuz alışverişleri iade etmeniz durumunda iade bedeli yalnızca siparişi oluştururken tercih ettiğiniz ödeme yöntemiyle ve kullanmış olduğunuz ödeme aracına iade edilmektedir.

Ürünümü iade ederken kargo ücreti ödeyecek miyim?

İade işlemlerinde “kargo ücreti” ödemezsiniz. Bu doğrultuda, UPS kargo ile W434W0 firma kodunu belirterek ürününüzü iade/değişim için merkez depomuza Oleg Cassini / Nurettin Paşa Cad. No: 3 Güney Apt. Bahçelievler İstanbul adresine ücretsiz geri gönderebilirsiniz. 

Kargo şirketine nasıl ulaşabilirim, ürünü nasıl iade ederim?

UPS Kargo ’ya aşağıda belirtildiği gibi ulaşabilirsiniz. Gönderim aşamasında kargo görevlisine W434W0 firma kodunu iletmeyi unutmayınız.

UPS Kargo Çağrı Merkezi’ni (444 00 66) arayarak adresinize kurye talep edebilir, http://www.ups.com.tr web sitesinde “UPS Online” menüsü altındaki “Kurye isteyin” servisini kullanarak online kurye talep edebilir, bu linkten size en yakın UPS Kargo şubesinin adresini öğrenerek doğrudan şubeye teslim edebilirsiniz.

Şubenizi öğrenmek için aşağıda linki ziyaret edebilirsiniz.

http://www.ups.com.tr/Subelerimiz.aspx

Ürünü gönderdikten sonra süreci nasıl takip edeceğim?

Ürününüz Olegcassini.com.tr tarafından teslim alındıktan sonra ambalajı, aksesuarları, faturası(*) kontrol edilecektir.

İade işleminin onaylanması durumunda; iade başvurusundaki tercihiniz doğrultusunda 10 iş günü içinde “ürün bedeli” tarafınıza geri ödenecektir.

İadenizin iade koşullarına uygun olmaması durumunda ise; ilgili ürün, adresinize ücretsiz kargo ile gönderilecektir. Ürününüzün durumunu, "Hesabım"ın altındaki "Siparişlerim" sayfasından takip edebilirsiniz.

(*) İade edeceğiniz ürünün faturası kurumsal ise, iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturasıyla birlikte göndermeniz gerekir. İade faturası, kargo payı dahil edilmeden (ürün birim fiyatı + KDV şeklinde) düzenlenmelidir.

Yeni aldığım ürün kusurlu çıktı, ne yapmalıyım?

Ürününüzle ilgili yaşadığınız kusur sorunları için, ürünün elinize geçmesinden itibaren 30 gün içinde tarafımıza başvurabilirsiniz. Başvurunuzun ardından size verilen  ‘kargo gönderi kodu’ ile ürününüzü hiçbir “kargo ücreti” ödemeden geri gönderebilirsiniz.

Ürününüz olegcassini.com tarafından teslim alındıktan sonra ambalajı ve aksesuarları kontrol edilerek, incelemeye gönderilir. Yetkili Departman tarafından teslim alınmasından itibaren 20 iş günü içinde, Yetkili Departman'ın vereceği inceleme raporu doğrultusunda, ürün aynı ürünün yenisi ile değiştirilebilir, iadesi alınarak bedel ödemesi yapılabilir ya da onarımı gerçekleştirilerek tarafınıza geri gönderilebilir.

Ancak ürününüzdeki kusur,  “kullanıcı hatası” (çarpma, düşürme, sıvı teması, vb.) olarak tespit edilirse; herhangi bir işlem yapılmayacaktır.

www.olegcassini.com.tr sitemiz üzerinden ürün iade talebi oluşturmak için "Üyelik/ Ürün İade İsteği" sayfasına gidin, sol üstte yer alan “Yeni iade isteği ekle” linkine tıklayın.  İşlem yapılmasını istediğiniz siparişinizi listeden seçtikten sonra iade / değişim yapılmayacak ürünleri x işaretine tıklayarak listeden çıkarın ve “paket” / “istek tipi” / “iade nedeni” listelerinden ilgili maddeleri seçin. Sayfanın sağ alt tarafından bulunan “İsteği gönder” butonuna tıklayarak iade/değişim talebinizi tamamlayabilirsiniz.

“Ürünümü iade etmek istiyorum, İade Şartları nedir, hangi ürünleri iade edebilirim?” maddesindeki kurallara dikkat ederek  UPS kargo ile merkez depomuza Oleg Cassini / Nurettin Paşa Cad. No: 3 Güney Apt. Bahçelievler İstanbul adresine ücretsiz geri gönderebilirsiniz. 

Konuyla ilgili daha fazla bilgiye "Ürünü gönderdikten sonra süreci nasıl takip edeceğim?" sorusunun cevabından ulaşabilirsiniz

Kusurlu ürünü Olegcassini.com.tr'ye nasıl göndereceğim?

UPS Kargo ’ya aşağıda belirtildiği gibi ulaşabilirsiniz.  UPS kargo ile W434W0 firma kodunu belirterek ürününüzü iade/değişim için merkez depomuza Oleg Cassini / Nurettin Paşa Cad. No: 3 Güney Apt. Bahçelievler İstanbul adresine ücretsiz geri gönderebilirsiniz. 

UPS Kargo Çağrı Merkezi’ni (444 00 66) arayarak adresinize kurye talep edebilir,

http://www.ups.com.tr web sitesinde “UPS Online” menüsü altındaki “Kurye isteyin” servisini kullanarak online kurye talep edebilir, bu linkten size en yakın UPS Kargo şubesinin adresini öğrenerek doğrudan şubeye teslim edebilirsiniz.

Şubenizi öğrenmek için aşağıda linki ziyaret edebilirsiniz.

http://www.ups.com.tr/Subelerimiz.aspx

Siparişimdeki ürün/ürünler yanlış geldi. Ne yapmalıyım?

Siparişini verdiğiniz ürün yerine faturanızda yazan ve koliden çıkan ürün birbiri ile aynı değilse ürününüzle ilgili yaşadığınız sorunları için, ürünün elinize geçmesinden itibaren 7 gün içinde tarafımıza başvurabilirsiniz. Başvurunuzun ardından UPS kargo ile W434W0 firma kodunu belirterek ürününüzü iade/değişim için merkez depomuza Oleg Cassini / Nurettin Paşa Cad. No: 3 Güney Apt. Bahçelievler İstanbul adresine ücretsiz geri gönderebilirsiniz. 

Ürününüz Olegcassini.com.tr tarafından teslim alındıktan sonra ambalajı ve aksesuarları kontrol edilerek, incelenmek üzere işleme alınır. Yapılan inceleme sonrasında doğru ürün değişimi yapılarak ürün adresinize yeniden gönderilir.

"Sipariş Takip" sayfasının sağ tarafından bulunan “İade ve Geri Gönderim” butonuna basın. İşlem yapılmasını istediğiniz ürünü  seçerek  İade ve diğer işlemler seçimindeki “Ürün Yanlış Geldi” formunu doldurun. Sayfanın sağ alt tarafından bulunan “İade ve Geri Gönderim Şartlarını okudum kabul ediyorum'u işaretleyerek “Devam Et” Butonuna basın. Açılan yeni pencereden geri göndereceğiniz  ürün için belirtilen adımları takip edin. Kaydet ve Bitir butonuna bastıktan sonra kaydınız oluşturulmuş olacaktır.  Ekranda çıkan UPS Kargo gönderi kodunu kullanarak belirtilen tarihe kadar ürünü bize gönderin.

E-bülten aboneliği
Kampanya ve fırsatlardan ilk senin haberin olsun...
© 2015 Tüm Hakları Saklıdır, Kopyalanamaz.
T-Soft® e-ticaret sistemleriyle hazırlanmıştır.